    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pisać reklamację do NOM
    Date: Tue, 28 May 2002 09:47:10 +0200

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:acva2q$mmu$1@news.tpi.pl...

    > A może lepiej od razu sugerować żeby nie płacić i jednocześnie wykrzykiwać
    > "NIECH NAM TPSA ROŚNIE W SIŁĘ".
    > Polska to naprawdę dziwny kraj.

    Jak widzisz autor reklamacji nie kwestionuje faktu korzystania z usług NOM i
    chęci zapłacenia za nie. Domaga się tylko wystawienia mu zgodnej z prawem
    faktury.

    Sytuacja jest mniej więcej taka. Zgodnie z regulaminem obowiązującym w
    okresie korzystania z usług NOM fakturę miał wystawić mi mój operator
    lokalny (TPSA). Po 10 miesiącach regulamin zmieniono i na tej podstawie
    fakturę wystawił NOM.

    Dokładnie w ten sam sposób NOM może zmienić cennik i stwierdzić, że za
    rozmowy od 1 lipca 2001 należy płacić nie 0,40 zł/min tylko 4,00 zł / min. i
    przysłać ci fakturę wystawioną po zmianie cennika ale za usługi dostarczone
    przed. Widzisz różnicę? Tez nie będziesz protestował?

    Moim zdaniem sprawa jest prosta i do wygrania przed każdym sądem.

    Ponoć żyjemy w państwie prawa. I tak naprawdę to nie do końca za zaistniałą
    sytuacje winna jest TPSA. Może NOM zechciałby wytoczyć proces "państwu
    polskiemu"?

    BTW, czy wiecie, że TPSA odwołując się do Sądu Antymonopolowego przeciwko
    decyzji UOKiK nakładającej na nią karę 54 mln. zł za dziesięcioletnie
    łupienie nas opłatami za połączenia międzymiastowe zarzuciła UOKiK łamanie
    Konstytucji Rzeczpospolitej?

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl