  • Data: 2003-06-12 15:37:52
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze od firmy?
    Od: "Rav" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'stern' Surowiec" <s...@m...id.pl_to.nie> napisał w
    wiadomości news:bc9n6m$ddi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > no to pozew.
    > jeżeli masz podpisane faktury sprawa będzie szybka łatwa i przyjemna

    Jak pisałem, to była umowa-zlecenie więc nie mam faktur tylko rachunki jako
    załączniki do umowy, oczywiście wszystko jest podpisane. Rozumiem że pozew
    mogę złożyć sam bez adwokata ? Czy muszę wnieść jakąś opłatę "skarbową" typu
    10% żądanej sumy lub coś w tym stylu ?

    Dziękuję za poprzednią odpowiedź :)

    pzd
    Rav