    From: Wojtek S <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak oddzyskac mieszkanie?
    Date: Fri, 25 Jan 2002 07:16:46 +0100

    JR wrote:

    > Czy w umowie zawarłyście prawo pierwokupu, albo warunek że w razie
    > uzyskania przez ciebie obywatelstwa koleżanka zobowiązana jest do
    > darowizny? Jeśli nie, to raczej ciężko będzie udowodnić twoje roszczenie.

    Ale jakąś umowę macie?

    > A to swoją drogą :)
    >
    > ***Dzięki za wsparcie:)
    > ***Dodam jeszcze,ze obecnie mieszkam w tym mieszkaniu i oplacam sama
    > czesne,ale nie ***jestem tu zameldowana.Zreszta zawsze to ja oplacalam
    > rachunki...
    Jeśli ona tam mieszkała a ty opłacałaś rachunki to co ona może jeszcze
    od ciebie chcieć? Czy płaciła ci za prawo do mieszkania w tym lokalu?
    Domyślam się że nie.
    W takim razi nie powinna żądać żadnych pieniędzy za "opiekowanie" się
    mieszkaniem.

    Co dokładnie jest w umowie?

    --
    Pozdrówka