  • 21. Data: 2003-02-10 11:24:52
    Temat: Re: Jak myślicie
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Qwax" <...@...Q>
    To: <p...@n...pl>

    : A mógłbyś przetłumaczyć z 'polskiego na nasze' - prawnikiem jestem
    : tylko z przymusu ;-))) (bez wykształcenia i z praktyką niewielką) a
    : pod ręką KK nie mam

    135 § 2. Kto publicznie znieważa Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Art. 265. § 1. Kto ujawnia lub wbrew przepisom ustawy wykorzystuje
    informacje stanowiące tajemnicę państwową, podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    to była po prostu jajogłowa trawestacja starego dowcipu :-)

  • 22. Data: 2003-02-10 11:25:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 23. Data: 2003-02-10 11:45:01
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : > pod ręką KK nie mam
    > : >
    > : A propos - nie znacie gdzieś w sieci strony z kodeksami?
    > : (bezpłatnej ;-))) )
    >
    > znamy (adresy w faqu :-) )

    A znacie adres FAQ-u ? ;-)))
    Pytanie było na serio - nie spotkałem dotychczas dla tej grupy.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 24. Data: 2003-02-10 11:47:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 25. Data: 2003-02-10 12:04:06
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    >
    > : Pytanie było na serio - nie spotkałem dotychczas dla tej grupy.
    >
    > człowiek się męczy i pisze i nawet nikt nie przeczyta,

    Nie wystarczy napisać - trzeba jeszcze udostępnić (poinformować gdzie
    szukać)
    Wyobrażasz sobie że nie rozpropagowano by Ewangelii ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 26. Data: 2003-02-10 12:05:36
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 27. Data: 2003-02-10 13:01:26
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    a znamy tu możesz poszukać http://www.rp.pl/prawo

    Stan_Z

    Jedak nie ma jak papierowa wersja. Bez prądu też chodzi

  • 28. Data: 2003-02-10 13:07:13
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    >
    > wyobrażam,
    > wystarczyłoby ją oddać uczonym w prawie do skodyfikowania i już masz

    To zależy kto oddaje - jak oddał pewien poganin - co prawda cesarz ale
    jednak poganin to poszło w miarę szybko - i cesarz został (najpierw
    chrześcijaninen a potem) świętym.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 29. Data: 2003-02-10 13:08:06
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : To zależy kto oddaje - jak oddał pewien poganin - co prawda cesarz ale
    : jednak poganin to poszło w miarę szybko

    eee. poganin to się nie liczy :->>>>>

  • 30. Data: 2003-02-10 18:12:20
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > o przepraszam, pomyliłem osoby - Premier nie jest u nas powoływany do
    > ścigania przestępców.

    No i co z tego? Art.304par.2 kpk go nie dotyczy? (i 231 kk)

    KG