  • Data: 2024-04-25 10:33:48
    Temat: Re: Jak kancelarie zarabiają na zadłużonych Polakach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Apr 2024 09:55:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Uważam, że ta liczba afer jest pochodną braku konsekwencji dla autorów
    > afer. W większości wypadków konsekwencja jest konieczność zwrócenia
    > tego, co ukradli w zakresie, w jakim im udowodniono kradzież, a i to
    > jeszcze, o ile da się mienie odzyskać. To się po prostu opłaca. Nigdy
    > wszystkiego nie udowodni się i coś tam zawsze oszustowi zostanie.

    Tylko widzisz - ten od AG wpadł za pierwszym razem, skazali, ukarali
    ... i zaczął oszukiwać na nowo.
    Bagsik też swoje odsiedział, więc nie wiem, czy tak się opłacało.
    No owszem - odsiedział, i cos mu tam zostało.
    Inny siedzi 20 lat na kasie w Biedronce, i g* z tego ma :-)

    Natomiast kredyty CHF ... nie wiem czy to taka "afera".
    Może po prostu pomysł biznesowy, który nie wypalił.
    Wcześniej były np "samochody na raty" w AutoTak, i nikt nie zakazywał
    "systemów argentynskich". Dopiero jak przyszedł Autosystem
    i zaczął oszukiwać, to się urwało, i chyba zakazali.
    Zresztą dogodny czas na to się skończył.
    Podobnie np "kredyt Alicja" - chyba nikt tego nie nazwał aferą,
    a klienci się sądzą.

    Polisolokaty to nie wiem - moze i oszukiwali.
    A GetBack naciągnął ludzi na wielokrotność AG i winnych chyba nie ma
    ... i nie wiadomo - oszukiwali od początku, czy był pomysł na biznes,
    ale się skończył, i nikt nie jest winny, tzn "rynek" jest winny,
    troche tak jak z CHF.

    J.