    From: "Ajgor" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Tue, 21 Mar 2006 14:49:12 +0100
    <dv68n8$pkp$1@nemesis.news.tpi.pl> <dv68r3$7ij$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6a56$cp2$2@inews.gazeta.pl> <dv6c18$avi$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6cos$q2s$1@inews.gazeta.pl> <dv6dhk$cbl$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6ed1$5jd$1@inews.gazeta.pl> <dv6fj9$cdr$1@inews.gazeta.pl>
    <dv6mfl$mdb$1@news.dialog.net.pl> <dv6o4a$rb5$1@inews.gazeta.pl>
    <dv6pko$p61$1@news.dialog.net.pl> <dv6qem$8qb$1@inews.gazeta.pl>
    <dv78v8$845$1@news.dialog.net.pl> <dv8si9$t1l$1@inews.gazeta.pl>
    <dv9unf$v7u$1@news.dialog.net.pl> <dvb9h5$bst$1@inews.gazeta.pl>
    <dvbkd3$88d$1@inews.gazeta.pl> <dvbogl$s09$2@inews.gazeta.pl>
    <dvbr2r$cfv$1@inews.gazeta.pl> <dve001$2dh$1@inews.gazeta.pl>
    <dve25g$cpq$1@inews.gazeta.pl> <dvee2l$l4k$1@inews.gazeta.pl>
    <dvei9j$bh8$1@inews.gazeta.pl> <dvkrnu$qf6$1@inews.gazeta.pl>
    <dvmj52$6s8$1@inews.gazeta.pl> <dvn2m0$cnc$1@news.dialog.net.pl>
    <dvokek$j3t$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > jemu nie ma sensu, mam zamiar powysylac listy do poslow z pozostalych
    > partii bezposrednio przed uchwaleniem nowego kk. Przynajmniej bede mog
    > powiedziec ze probowalem.

    Naiwnosc bezgraniczna. Ja tez kiedys pisalem. Do Kwasniewskiego, do Buzka,
    do Krzaklewskiego, do Sandauera i jeszcze do kilku. W roznych sprawach.
    Zgadnij jaka byla reakcja... Jedynie z biura Kwasniewskiego dostalem
    odpowiedz. Po za tym... Kompletna strata czasu...

    > o tu :-)
    >
    > Nie jestem sobei wstanie wyorbazic chwytow jakie moga spwodowac u kilku
    > napastnikow Cie atakujacych jednoczesne polamanie rak, nog i zeber,

    Masz strasznie ograniczona wyobraznie. Tylko czy na podstawie samej
    wypobrazni powinno sie wydawac wyroki?

    > stosujac zwykle logiczne myslenie dochodzac do wniosku ze musial poprawic
    > ich zdrowie juz po obzewladnienciu bvo gdyby zajal sie jednym sprawca
    > reszta by go obezwladnila.

    Dobry karateka bez problemu jest w stanie zajac sie kilkoma naraz. Inaczej
    po co to karate?
    Ograniczona wyobraznia to jeszcze nic. Jak ograniczona wyobraznia jest
    poparta totalnym brakiem wiedzy, i brakiem checi ZAPYTANIA kogos, kto sie
    zna na rzeczy, to juz trgedia.

    > Twierdzisz inaczej, to badz laskaw napisac jakimi chwytami cos takiego
    > mozna dokoanac w takich okolicznosciach. Bo inaczej ciagneicie tej sprawy
    > nie ma sensu.

    Jodan-Tsuki, Chudan-Tsuki, Gedan-Tsuki, Ushiro-Geri, Ushiro-Mawashi-Geri, do
    tego Gedan-Barai,
    Jodan-Uke, Soto-Uke, Uchi-uke i inne. A nawet proste Hiza-Geri, Mea-Keage
    czy Yoko-Keage wystarcza, jak sa odpowiednio szybkie. Juz wiesz? :D Tylko
    nie pros, zebym ci tlumaczyl te nazwy bo mi sie nie chce. Zreszta jestes jak
    widze fachowcem, wiec sam powinienes wiedziec.

    > I mam jeszcze dwa pytania, czy znasz akta sprawy czy mowisz tylko to co
    > w mediach uslyszales? (moge sie zalozyc ze to drugie)

    Oczywiscie w mediach. W mediach nikt nie roztrzasal, czy to mozliwe. Po
    prostu karateka sie skutecznie obronil przed trzema bandytami. Ja tu tylko
    snuje domysly. Ale moje sa przynajmniej poparte jakas wiedza - w
    przeciwienstwie do twoich.

    > i drugie pytanko (po raz ktorys z kolei) czy sprawa trafila do sadu
    > najwyzszego przed uprawomoceniniem??? Ja gdybym byl w takiej sytuacji
    > oskarzony nieslusznie walczylbym do konca. A wystarczy przeczytac
    > ksiazke prezesa powyzszej instytucji by wiedziec ze podejscie do tej
    > sprawy przez SN jest jaknajbardziej poprawne. I na pewno jezeli
    > te uszkodzenia ciala bylyby niezamierzonym wynikiem obrony czlowiek nie
    > zostal by skazany.

    Zadziwiajaca wiara w sprawiedliwosc polskich sadow. Jestes sedzia? Inaczej
    nie zrozumiem, dlaczego ich tak bronisz...

    > zdarza sie, ale zdarzajas ie tez sytuacje gdy przewidujemy ryzyko i mozemy
    > w tym czasie wziac sprzet pokryjomu do reki a wowczas moze okazac sie
    > bardzo pomocnym.

    Ooo. Dodatkowo jestes jasnowidzem :)

    > oo , i takie sa skutki kampani Ziobro :-)

    Widze, ze bardzo wysoko cenisz oana Ziobro. Rzadzi dopiero pol roku, a juz
    potrafil tyle napsuc. No prosze. Wiesz, jakim trzeba byc sprawnym ministrem,
    zeby tyle napsuc przez pol roku? Tym bardziej, ze wlasciwie to on nic
    jeszcze nie zrobil? Ani dobrego, ani zlego...

    > Masz cos konretnego do zarzucenia czy powtarazasz prostacie tak jakw
    > przypadku "prawo chroni przestepcow" ?

    Mam. BARDZO konkretne wlasne doswiadczenia. Wyobrazasz sobie, ze sedzia -
    ostoja praworzadnosci, na sali sadowej - w swiatyni praworzadnosci -
    falszowal moje wlasne zeznania na oczach kilkunastu osob? Nie do uwierzenia,
    prawda? A tak wlasnie bylo. Tylko nie mow, ze to niewykonalne, bo nie chce
    mi sie opisywac sytuacji. Ale tak wlasnie bylo.

    > jezlei potrafisz udowondic ten fakt to zloz zawiadomienie o przestepstwie
    > z art 233 ust 4 kk
    > (przedstawianie falszywej opinii przez bieglego), widzisz jak odpuscisz
    > Ty, nastepny to chodza tacy bezkarnie i psuja opinie dobrym ludziom, wiec
    > zamiast marudzic na grupie idz na policje.

    Tylko mi powiedz, jak to udodownic, a zaraz sie tym zajme. W opinii pisze,
    ze na zadanie zony moze byc zbadana przez nastepna komisje. Tylko daj mi
    chociaz cien nadziei, ze nastepna komisja chociaz jednym slowem
    zechce podwazyc opinie wlasnych kumpli. Ja juz w to nie wierze .

    > w ktorym miejscu (konretny cytat nie wyrwany z kontekstu)

    Mam tu skopiowac wszystkie twoje wypowiedzi? Sam ich sobie poszukaj.