  • 1. Data: 2004-06-17 16:31:41
    Temat: Jak dostać NIP??
    Od: "Magik" <w...@o...pl>

    witam
    muszę wyrobic sobie NIP .... byłem w urzedzie i wziąłem wniosek NIP-3 czy to
    ten właściwy???
    jeśli nie to jaki formularz muszę wypełnić???
    dziekuje i pozdrawiam
    P.S. informacji ów urząd nie posiada :(

  • 2. Data: 2004-06-17 17:53:41
    Temat: Re: Jak dostać NIP??
    Od: "darek" <D...@p...onet.pl>

> [...]
    > ten właściwy???
    > jeśli nie to jaki formularz muszę wypełnić???
    dawno sobie nip wyrabialem i nie pamietam, ale wiem ze o wszystko zapytalem
    sie w informacji, tobie tez radze zrobic to samo

    Darek

  • 3. Data: 2004-06-17 17:58:47
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@o...pl> napisal(a):
    > witam
    > muszę wyrobic sobie NIP .... byłem w urzedzie i wziąłem wniosek NIP-3 czy to
    > ten właściwy???

    Tak.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-06-17 18:34:48
    Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce>

    On Cz 17 cze 2004 06:31:41p "Magik" <w...@o...pl> wrote in

    > muszę wyrobic sobie NIP .... byłem w urzedzie i wziąłem wniosek
    > NIP-3 czy to ten właściwy???
    > jeśli nie to jaki formularz muszę wypełnić???
> [...]

    Wypelnij ten NIP-3 i wyslij poleconym albo dostarcz osobiscie.

    [=] http://resnick.da.ru <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
    [=] e-mail: a...@d...pl <=> GG: 174363 [=]

  • 5. Data: 2004-06-17 19:24:00
    Od: "Magik" <w...@o...pl>

    > Wypelnij ten NIP-3 i wyslij poleconym albo dostarcz osobiscie.

    ciekawostka jasne pola (białe tło) wypełniam ja i pole z numerem 1 wymaga
    wpisania NIP`u ;))) - ciekawe skad mam go wziść jak się o niego ubiegam :P

    > Pozdrawiam

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-06-17 19:34:32
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@o...pl> napisal(a):

    > ciekawostka jasne pola (białe tło) wypełniam ja i pole z numerem 1 wymaga
    > wpisania NIP`u ;))) - ciekawe skad mam go wziść jak się o niego ubiegam :P

    Nic nie wpisuj.

  • 7. Data: 2004-06-18 01:23:33
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Magik wrote:

    > ciekawostka jasne pola (białe tło) wypełniam ja i pole z numerem 1 wymaga
    > wpisania NIP`u ;))) - ciekawe skad mam go wziść jak się o niego ubiegam :P

    nip-3 jest formularzem na zgłoszenie, ale także formularzem
    uaktualniającym dane. Jedną z tych nazw skreśla się w nagłówku.
    Dlatego też jest tam miejsce na nip jeśli już go posiadasz.
    A w ogóle to wyrzuć ten papier.
    wejdź na stronę www.pity.pl ściągnij sobie program "druki ips", a
    poprzez niego formularz nip-3. Będziesz wiedział, że wypełniłeś poprawnie.
    To jedno.
    Teraz drugie.
    Po co ci nip?
    Jeżeli w związku z pierwszą pracą /zleceniem itp, to wpisz tam dane
    praco/zleceniodawcy i niech on to wyśle ze swoją pocztą.
    Jeżeli chcesz nip ot tak sobie, to lepiej wyślij to listem poleconym,
    ale nie zanoś osobiście.
    Dlaczego?
    Bo o nip występuje pracodawca, więc jak zaniesiesz to osobiście to cię
    spławią i będą mieli rację.
    Jak wyślesz poleconym, to będą musieli napisać pismo itp itd, a to
    zwykle im się nie chce i dadzą ci nip dla świetego spokoju.

  • 8. Data: 2004-06-18 01:55:46
    Temat: Re: Jak dosta?? NIP??
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    darek <D...@p...onet.pl> wrote:

    > dawno sobie nip wyrabialem i nie pamietam, ale wiem ze o wszystko
    > zapytalem sie w informacji, tobie tez radze zrobic to samo

    Czy ta na dworcu PKP będzie odpowiednia?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 9. Data: 2004-06-22 17:47:44
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Thu, 17 Jun 2004 20:23:33 -0500,
    poilkj <u...@d...invalid> napisał(a):

    <ciach>

[...]
    ---->

    A jak niby mam dostać NIP potrzebny do rozliczenia renty ? Dać łapówkę ? A może
    szukać pracy pomimo studiów ?

    Popieprzone, złodziejskie, popaprane państwo. Dobrze że nie wiedziałem o tym
    składając wniosek o NIP. Dobrze że nikt nie chciał ode mnie pieczątki pracodawcy bo
    bym chyba rozwalił ten urząd...

    --
    Grzegorz

  • 10. Data: 2004-06-22 18:57:32
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    > Bo o nip występuje pracodawca, więc jak zaniesiesz to osobiście to cię
    > spławią i będą mieli rację.

    Hm.. a to ciekawe. pierwsze slysze szczerze mowiac. Zreszta ja o nip
    wystepowalam sama, zanioslam go osobiscie i zalatwialam to zaraz po
    osiagnieciu pelnoletniosci - tak zeby miec to z glowy i swiety spokoj w
    przyszlosci.