  • 11. Data: 2004-06-22 19:06:44
    Temat: Re: Jak dostać NIP??
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik M napisał:
    > Hm.. a to ciekawe. pierwsze slysze szczerze mowiac. Zreszta ja o nip
    > wystepowalam sama, zanioslam go osobiscie i zalatwialam to zaraz po
    > osiagnieciu pelnoletniosci - tak zeby miec to z glowy i swiety spokoj w
    > przyszlosci.

    to jakies bzdury, ja o nim rowniez wystepowalem sam, i nie mialem nawet
    18 latek :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2004-06-22 19:29:22
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <u...@d...invalid> napisal(a):
    > Bo o nip występuje pracodawca, więc jak zaniesiesz to osobiście to cię
    > spławią i będą mieli rację.

    Serio? Dobrze, że nie wiedziałem o tym, bo jeszcze by mi go nie nadali.
    Podobnie moja kobita.

    To jakiś mit i plota, ewentualnie upór lub niedouczenie urzędników, ale
    wszyscy to powtarzają, a jeszcze nikt mi nie podał podstawy prawnej...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 13. Data: 2004-06-22 19:51:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Samotnik wrote:
    > To jakiś mit i plota, ewentualnie upór lub niedouczenie urzędników, ale
    > wszyscy to powtarzają, a jeszcze nikt mi nie podał podstawy prawnej...

    Nawet jakaś jest, tyle że nie jest to wyłączna droga do uzyskania NIP.

    KG

  • 14. Data: 2004-06-24 18:33:31
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    ---->
[...]

    Dziewczyna
    moja właśnie ma ten problem więc to niestety nie mit...

    --
    Grzegorz

  • 15. Data: 2004-06-24 18:50:31
    Temat: Re: Jak dosta?? NIP??
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Można sobie wziąźć czyjś, jak swojego nie dostaniesz,
    nikt nie sprawdza tego, idziesz do okienka prosisz o wniosek zmiany danych w
    NIP, wypełniasz na kolanie, dane jakie Ci przyjdą do głowy, sąsiada,
    Optimusa, J.Oleksego, co masz pod ręką, i swoje jako nowe. Jak będzie
    bystrzak przy okienku to może zobaczyc inne nazwisko i zapytać kiedy
    zmieniłeś, powiedz że wczoraj.
    Ja jak zmieniłem dowód i meldunek to przyszedłem i w 5 min wypełniłem
    wniosek, zostawiłem i wsjo. Nikt nawet nie sprawdził nowego dowodu, nic.
    pozdrufka ,

  • 16. Data: 2004-06-24 20:20:55
    Od: "Scout" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    prawnej...

    > Dziewczyna
    > moja właśnie ma ten problem więc to niestety nie mit...

    Numer Nip nie zostanie nadany jeśli nie będzie US miał potwierdzonych danych
    że
    jesteś podatnikiem. Oczywiście nie we wszystkich US. Podstawą prawną jest
    Ustawa o ewidencji i identyfikacji podatników i płatników która weszła z dn
    01,01,1996r. i jak dotąd obowiązuje. Jeśli 2 ostatnie pola druku NIP3 nie sa
    wypełnione to napewno będziesz miał ból z dostaniem nipu.

    pozdro

    --
    US 1440
    NIP

  • 17. Data: 2004-06-26 12:09:46
    Od: "cOOba" <p...@b...cy>

    Użytkownik "Scout" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sa
    > wypełnione to napewno będziesz miał ból z dostaniem nipu.

    A to dziwne..
    Zawsze wydawało mi się, że, aby być podatnikiem trzeba pracować lub mieć
    jakiś dochód (choćby rentę), ale chyba nie jest to do końca prawda, gdyż ja
    w chwili obecnej ani nie pracuje, ani nie otrzymuje renty (jeszcze) a po
    złożeniu wniosku (wspomniany NIP-3) przyznali mi go bez problemu ;>
    BTW: W jakim celu mi NIP skoro podobnież ZUS sam potrąca podatek i wypłacana
    renta już jest bez podatku. Czy znaczy to, że z chwilą otrzymywania renty (a
    może za dostawane zasiłki piel. też) będę musiał wypełniać ten durny PIT
    (jeśli tak, jaki) ? Mam nadzieje, że nie....
    --
    --= cOOba =--
    --= GG:975443 =--

  • 18. Data: 2004-06-28 17:46:52
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    ---->
    ---->>
    ---->> pozdro
    ---->
[...]

    Zus jest twoim płatnikiem. Jako organ realizujący ideę okradania obywateli przez
    państwo pod nazwą ,,opodatkować wszystko co się da" w twoim imieniu płaci haracz na
    państwo zwany podatkiem. Musi mieć numer NIP bo inaczej nie mógłby odprowadzić nic do
    instytucji pełniącej rolę zbrojnego ramienia pilnującego realizacji ideału kradzieży
    czyli Urzędu Skarbowego.

    --
    Grzegorz