  • 1. Data: 2004-06-17 14:39:51
    Temat: Odpis dokumentu innego niz urzedowy-co to jest
    Od: "sebcio" <s...@w...pl>

    Potrzebuje szybko pomocy
    Otoz w sprawie prowadzonej przez Sad gospodarczy zlozylem sprzeciw wraz z
    zalacznikami
    Sad odpowiedzial tak
    Wzywa sie do uzupelnienia brakow formalnych sprzeciwu poprzrz zlozenie
    ODPISU sprzeciwu wraz z zalacznikami w terminie...... itd.
    Mam wiec pytanko co to jest odpis sprzeciwu innego niz dokument urzedowy, to
    co ja mam zrobic wyslac kopie tego sprzeciwu czy co?
    pozdrawiam SEBASTIAN

  • 2. Data: 2004-06-17 14:58:20
    Temat: Re: Odpis dokumentu innego niz urzedowy-co to jest
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

> [...]
    > Mam wiec pytanko co to jest odpis sprzeciwu innego niz dokument urzedowy, to
    > co ja mam zrobic wyslac kopie tego sprzeciwu czy co?

    Dokladnie. Tyle ze na kopiach tez musza byc podpisy (prawdziwe, odreczne a nie
    skserowane). Odpisy dorecza sie stronie przeciwnej oraz ewentualnie innym
    podmiotom, stad odpisow musi byc tyle, zeby sad mogl je doreczyc wszystkim
    osobom, ktorym powinien.

  • 3. Data: 2004-06-17 15:21:10
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

> [...]
    > podmiotom, stad odpisow musi byc tyle, zeby sad mogl je doreczyc wszystkim

    Odpis nie musi być podpisany.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-06-17 15:44:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    M wrote:
    > Dokladnie. Tyle ze na kopiach tez musza byc podpisy (prawdziwe, odreczne a nie
    > skserowane).

    Wedle ostatniej wersji z pl.Krasińskich nie muszą.

    KG

  • 5. Data: 2004-06-17 16:45:36
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2004 17:44:16 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Wedle ostatniej wersji z pl.Krasińskich nie muszą.

    oo, wreszczie przeczytali orzecznictwo SN w tej kwestii?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 6. Data: 2004-06-17 16:57:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:

    > oo, wreszczie przeczytali orzecznictwo SN w tej kwestii?

    A ja wiem czy czytają kolegów. ;)

    KG