  • Data: 2002-12-30 14:40:57
    Temat: Re: Jak dorwać 'firmę X'?
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Homomorfizm"
    > No i co z tego? Przeciez autor posta postuje na pl.soc.prawo a nie
    > pl.comp.ww; po co ten forward?

    Kolega nie zauważył, że na pl.comp.www sam trochę namieszałem w sprawie :)
    Nic się nie stało. Chociaż pisałem o ludziach 'z branży', czyli w domyśle
    miałem własnie pl.comp.www ;)
    BTW adres nie jest mi do niczego w tej chwili potrzebny - nie będę jechał ze
    100licy do Katowic tylko po to, żeby panu Robertowi powiedzieć, że jest
    świnia. A informacja od anonimowego Internauty nie może być raczej
    wykorzystana w ewentualnym postepowaniu, prawda?
    Eh...

    --
    M.M.