  • Data: 2002-12-30 15:51:37
    Temat: Re: Jak dorwać 'firmę X'?
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <l...@t...header> napisał w wiadomości
    news:aupogd$mnh$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Wpakowałem się dawno temu. I fakt, mogłem sprawdzić...
    > Ale czy nie sądzisz, że jest sens pokazać własne błędy tylko po to aby
    ktoś
    > inny ich nie popełnił?

    mam wrazenie, ze pokazywanie wlasnych bledow nic nie da, jedynie jakies
    zdecydowane dzialania moga cos przyniesc, imo kolejny watek, ktory oprocz
    ostrzezenia nic nie wniesie - proponuje zorbic jak wyzej inaczej tylko w
    archiwum bedzie 669 watkow o internasku a nie 668

    > A może dajesz mi znać, że jedno co zyskam to osmieszenie?

    eeeee, nie, zbyt daleko siegasz, mowie tylko, ze kolejne posty istniejace
    tylko posty nic nie wnosza