  • 1. Data: 2005-11-22 22:38:02
    Temat: Re: Jak długo status studenta zwalnia z obowiązku ubezpieczeń?
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yeyq" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1132596732.411982.215690@g43g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    Tutaj
    http://www.infor.pl/pisma/i65.php?P180=I65.2005.022.
    000006100
    jest prawdopodobnie odpowiedź na moje pytanie, niestety ja nie mam
    dostępu do tego serwisu. Może ktoś to sprawdzić, albo zna kotś
    odpowiedź?
    Dzwoniłem już do ZUSu w tej sprawie, ale nie umieli mi odpowiedzieć

    Zobacz tu: UBEZPIECZENIE ZATRUDNIONYCH UCZNIÓW I STUDENTÓW
    http://www.forum-gospodarcze.com.pl/news-txt.htm

    mareK

  • 2. Data: 2005-11-23 07:12:02
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dzwoniłem już do ZUSu w tej sprawie, ale nie umieli mi odpowiedzieć
    >

    > Zobacz tu: UBEZPIECZENIE ZATRUDNIONYCH UCZNIÓW I STUDENTÓW

    Może w interpretacjach podatkowych coś będzie na ten temat
    http://sip.mf.gov.pl/sip/