  • 1. Data: 2005-09-08 16:38:49
    Temat: Jak długo mam obowiązek pamiętać.
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Jak długo mam obowiązek pamiętać gdzie pracowałem. Potrzebuję z pośredniaka kwit
    ze nigdzie nie pracuję. Jedyna możliwość to konieczność zarejestrowania sie jako
    bezrobotny. I tam mam wypełnić na takim papierze gdzie pracowałem. Wpisałem
    ostatnie 18 lat. Nie chce mi się szukać jakiś papierów, jeżdzić po Polsce żeby
    dowiedzieć się że fabryka w której pracowałem już nie istnieje a jakieś archiwum
    jest 300 kilomerów dalej. Dociekliwy urzędnik chce żebym wpisał wszystko. Jak mu
    powiedziałem że oczywiście wcześniej pracowałem ale nie odtworzę z pamięci
    dokładnych dat to sie obruszył. I jak stwierdziłem ze nie będę nic więcej
    wpisywał to dał mi taki kwitek zebym złożył oświadczenie. A jak sie wpisze
    nieprawdę na oświadczeniu to wiadomo co czeka. I jestem pewny ze ten urzędnik w
    pierwszej kolejności zrobi wszystko żeby mi przywalić. Tak z życzliwości. To co
    się stanie jak w tym oświadczeniu wpiszę że nie pamiętam gdzie pracowałem 25 lat
    temu. Potrzebny jest ten kwit jak powietrze do oddychania córce. Tomek

  • 2. Data: 2005-09-08 16:52:36
    Temat: Re: Jak długo mam obowiązek pamiętać.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > wpisywał to dał mi taki kwitek zebym złożył oświadczenie. A jak sie wpisze
    > nieprawdę na oświadczeniu to wiadomo co czeka.

    Co czeka? Sad zrozumie, ze mogles nie pamietac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-08 17:02:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:
    > Jak długo mam obowiązek pamiętać gdzie pracowałem.
    Najlepiej aż do emerytury zbierając świadectwa pracy.
    Chyba, że ci zwisa emerytura na stare lata.

  • 4. Data: 2005-09-08 17:20:11
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Najlepiej aż do emerytury zbierając świadectwa pracy.
    > Chyba, że ci zwisa emerytura na stare lata.
    Oczywiście że mi zwisa emerytura. Potrzebuje jednorazowo coś z tego urzędu.
    Nigdy od nich nic nie potrzebowałem i najprawdopodbniej nie będe potrzebował. 20
    lat to długo. Mogłem zapomnieć. Inne dokumenty trzeba trzymać maksymalnie chyba
    10 lat. To niby dlaczego te o zatrudnieniu do smierci. Tomek

  • 5. Data: 2005-09-08 18:57:43
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    > To niby dlaczego te o zatrudnieniu do smierci. >

    Żeby wykazać że ma się prawo do świadczeń takich jak renta emerytura.

    Aga

  • 6. Data: 2005-09-08 19:12:50
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Żeby wykazać że ma się prawo do świadczeń takich jak renta emerytura.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Aga

    Czytaj uwaznie. Ja nie chce zadnych swiadczen tylko papior że nie pracuje.
    Pojmujesz roznice. Jak bede chciał rente albo emeryture to albo zaniosę co beda
    chcieli albo nie bede chciał renty. Tomek

  • 7. Data: 2005-09-08 19:14:03
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Pojmujesz roznice. Jak bede chciał rente albo emeryture to albo zaniosę co beda
    > chcieli albo nie bede chciał renty. Tomek

    Przepraszam za brak ogonków. Coś się zacięło. Tomek

  • 8. Data: 2005-09-09 16:56:29
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Żeby wykazać że ma się prawo do świadczeń takich jak renta emerytura.

    wykazal przeciez 18 ostatnich lat pracy, wystarczy zarówno do renty jak i
    emerytury (jeśli spełnia inne warunki)
    skad pomysł ze zainteresowany zwraca sie do PUP o swiadczenia ktore
    wymieniles?????
    polecam raz jeszcze przeczytac tresc postu aby zrozumiec o co chodzi

    pozdrawiam
    grzess