eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje? › Re: Jak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje?
  • Data: 2005-01-16 11:35:58
    Temat: Re: Jak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje?
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Miner" <a...@p...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
    news:cs9a5j$3u0$1@korweta.task.gda.pl...
    > Kontroler w pociagu postanowil wlepic mi kare. Ja sie z ta karą nie
    > zgadzam więc zgodnie z pouczeniem złożyłem reklamację (zażądałem
    > anulowania kary) do Biura Przejazdow Bezbiletowych w Gnieznie. Od
    > 1,5miesiąca czekałem na jakąkolwiek odpowiedź. Dzisiaj dostałem mailem
    > skrót z czyjegoś pulpitu do dokumentu będącego odpowiedzią na reklamację
    > (sic!).
    >
    > Moje pytanie jest takie: czy po 45dniach od złożenia reklamacji mam prawo
    > żądać uznania jej jako rozpatrzonej na moją korzyść tylko z racji jej
    > długotrwałego rozpatrywania (tak jak w przypadku usług
    > telekomunikacyjnych)? Czy istnieje jakis przepis regulujący terminy
    > rozpatrywania tego typu reklamacji (w prawie przewozowym nie znalazłem)?


    Zgodnie z KPA - 30 dni, chyba że sprawa zawiła i wymaga dodatkowych
    wyjaśnień - 60.


    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1