  • 11. Data: 2004-05-21 16:15:40
    Temat: Re: Jak bym szedł do wojska kto płaci??
    Od: "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8k8ee$p3a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > no nie, ale chyba se niemam odłozyc kasy poto aby płacić za internet z
    > którgeo korzytac po w oplsce jest jakis obowiazek wojska?? Jak mam isc do
    > wojska to chyba powinni mi pokryc wszytko, a jak sie wkurze to jeszcze
    > zakupie mieszkanie i zeby płacili mi czynsz :) W koncu ktos płacić musi!!!
    > ja za okres przymusu do wojska niemam zamiaru placić!!
    > Jak by do tego sąd podszedł??

    Sąd spadłby z krzesła ze śmiechu.

    --

    seb
    ---

  • 12. Data: 2004-05-21 17:22:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > zakupie mieszkanie i zeby płacili mi czynsz :) W koncu ktos płacić musi!!!
    > ja za okres przymusu do wojska niemam zamiaru placić!!

    A niby dlaczego nie masz sam placic za swoje decyzje zyciowe roszczeniowcu?
    Nikt ci nie kazal rozpoczynac dzialalnosci gospodarczej z nieuregulowanym
    stosunkiem do wojska. A swoja droga kiepski z ciebie biznesmen skoro w
    dzisiejszych czasach sie od wojska nie wybroniles.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2004-05-21 19:16:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dawid Partyka wrote:

    > no nie, ale chyba se niemam odłozyc kasy poto aby płacić za internet z
    > którgeo korzytac po w oplsce jest jakis obowiazek wojska?? Jak mam isc do
    > wojska to chyba powinni mi pokryc wszytko, a jak sie wkurze to jeszcze

    A po co masz iść do wojska? Jak dobrze poszukać napewno jakaś wada
    zdrowia się trafi...

    Nie daj się tym faszystom!