  • Data: 2012-01-16 19:24:30
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popieram.
    > Dodam jeszcze: Dla zdrowia społeczeństwa powinni istnieć ludzie
    > umierający z głodu pod mostem i to w świetle reflektorów. Po to, aby
    > innym chciało się myśleć (i działać).
    Tak, ja się z tym zgadzam, ale 90% społeczeństwa - nie. Politycy o tym
    wiedzą, ale t0 90% społeczeństwa na nich głosuje. Chyba ktoś bardzo
    bogaty, musiałby wykupić czas reklamowy po "wiadomościach" i informować
    nadród: Ktoś tam wywalczył podwyżkę- wszyscy za to zapłacimy. pijany
    kierowca zabił... wszyscy zapłacimy, szpital jest źle zarządzany - a my
    zato płacimy tyle a tyle zł.

    ToMasz