  • Data: 2021-02-02 13:50:23
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6018732a$0$527$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 01.02.2021 o 21:36, Marcin Debowski pisze:

    >W latach 90-tych u nas w ogóle nie było żadnych dróg rowerowych.
    >Przynajmniej w Krakowie i mniejszych miastach, bo nie znam Warszawy z
    >tamtych lat. Ja rowerem jeździłem po prostu polnymi drogami i
    >ścieżkami, o ile się dało.

    W duzym miescie to raczej trudno o polne drogi ...

    >Jeśli już jechałeś asfaltem, to trzeba było
    >uważać. Były takie "semaforki" odblaskowe, które się rozkładało i
    >dzięki
    >temu kierowcy mieli wrażenie, że jedziesz bliżej środka jezdni, niż
    >było faktycznie. dawało Ci to tak z pół metra dodatkowego.

    Istotnie byly.

    >Jeżdżenie po górskich drogach asfaltowych jest w ogóle kiepskim
    >pomysłem
    >w założeniu zresztą i obecnie.

    Taa ... a w sezonie na nich kolarze trenuja.
    I to cala grupą, choc czesto z tylu samochod zabezpiecza.

    Ciekawe, na jakiej to podstawie prawnej :-)

    >Tylko, że teraz jednak jest dużo ścieżek
    >rowerowych i pobudowano masę chodników przy krajówkach. Nimi
    >spokojnie
    >można jeździć, bo i tak nikt tam nie chodzi.

    A czasem to nawet rzadko kto na rowerze jezdzi :-(

    Ale powstaje kolejny problem - skrzyzowanie DDR z jezdnia dla
    samochodow.
    Teoretycznie rowerzysta ma pierwszenstwo.

    P.S. Jak wykonczyc rowerzystow

    https://www.youtube.com/watch?v=jP056IakIl8

    J.