  • Data: 2021-01-29 17:50:28
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2021 o 15:34, J.F. pisze:

    > Nie, IMO:
    > -Niemcy dobrze wychowani i nie wchodza na przejscie z nienacka,

    Nie są dobrze wychowani, a po prostu przyzwyczajeni. Tam po prostu łazi
    się wszędzie, więc wszyscy się na wzajem siebie spodziewają. U nas częśc
    kierowców zaskakuje fakt, ze na pasach może się pojawić pieszy "bo jak
    jadę to nie ma prawa wtargiwywać!"

    > Pojezdzij juz teraz tak, jakbys musial wszystkich pieszych przepuszczac

    Ja tak jeżdzę po warszawie - nie mam z tym żadnego problemu.

    > ... szczegolnie w miejscach, gdzie nie widzisz, ze zadnego przejscia nie
    > ma..

    Chciałeś napisać, że nie widać że żadnego pieszego a nie przejścia nie
    ma? No właśnie na takich co jest słaba widoczność uważam najbardziej. A
    ty nie? Zresztą w warszawie mało jest takich. Kiedyś jeszcze hanka
    powołała na dyrektora zarzadu dróg miejskich aktywistę rowerowego... i
    okazało się że całkiem dobrze mu poszło. Zapowiedzianego armagedonu nie
    było, za to zrobiono audyty przejść i sporo z nich poprawiono (głównie
    podoświetlano, postawiono gdzieniegdzie szykany, żeby nie parkować
    bezpośrednio przed przejściami).

    --
    Shrek