  • Data: 2021-01-29 18:04:06
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60142721$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 29.01.2021 o 11:06, Olin pisze:

    >Jak ustaliłeś, komu powierzyłem mój głos? Szklana kula? Fusy od kawy?
    >dymu to wywróżyłeś?

    >O tej dwupasmówce, to się mówi od kilkudziesięciu lat.

    >To, ze Ty czegoś eni zauważasz, nie powoduje, ze tego nie ma. Tu
    >https://nowysacz.naszemiasto.pl/trzeci-w-piatek-pec
    h-sadeczan-na-drodze-do-krakowa-wypadek/ar/c16-81015
    65
    >znajdziesz artykuł o trzech wypadkach z 23 stycznia. To pierwszy
    >wynik z
    >Google po wpisaniu "wypadek Nowy Sacz Brzesko". Resztę sobie sam
    >znajdź :-)

    Pijani byli, bo sama policja twierdzi, ze na DK 75 bylo w 2019 106
    wypadkow :-)

    Czyli jeden co trzy dni, a nie trzy dziennie.
    Dodajmy, ze droga sobie liczy 133km.

    Aha - policja kolizji nie liczy, wiec moze i kolizji bez rannych, to
    trzy dziennie.

    Chociaz ... trzeba by porownac z jakas inna droga krajowa, tylko jaka?

    Np 94 miala np 321 wypadkow, ale ona ma 675 km.
    25 to 158 wypadkow, a to 412 km ... ale mniej obciazona.

    Moze i faktycznie "niebezpieczna".

    J.