  • Data: 2021-01-29 19:36:35
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60144ff7$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 29.01.2021 o 18:44, J.F. pisze:

    >Pieprzenie w bambus:P Oni są autofahren nation więc posiadanie
    >samochodu nie robi na nich wrażenia. Raz jest kierowcą, raz pieszym.
    >U nas cały czas niektórzy myślą, że skoro mają samochód to są w jakiś
    >sposób lepis i nalezy się z nimi bardziej liczyć.

    A u nich pieszym sa rzadziej, skoro mozna samochodem podjechac :-)

    P.S. Kultura u nich taka, ze trzeba 8 znakow ostrzegawczych na
    przejscie
    https://www.youtube.com/watch?v=VBgjDIJP2mA

    I to gdzie - w strefie 30km/h ;-)

    PPS. I taka kultura
    https://www.youtube.com/watch?v=CnkfDzVYUvY

    >Naprawdę muszę, żeby uwierzyć? Gdzie wy żyjecie?

    Musisz, moze Ci sie tylko wydaje, ze tak zwracasz uwage na przejscia
    :-)

    J.