  • 1. Data: 2005-03-03 12:03:06
    Temat: JESZCZE RAZ
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    Proszę jeszcze raz Państwa o pomoc w sprawie córki która płaci alimenty na
    ojca ( jesteśmy po rozwodzie 6 lat)
    a ona jest w ciąży

  • 2. Data: 2005-03-03 12:06:01
    Temat: Re: JESZCZE RAZ
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna_M" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę jeszcze raz Państwa o pomoc w sprawie córki która płaci alimenty na
    > ojca ( jesteśmy po rozwodzie 6 lat)
    > a ona jest w ciąży

    Proponuje przeczytac na poczatek watek "Obowiazek alimentacyjny wobec
    rodzicow" uzytkownika o nicku martinii (kilka postow nizej).

    Moze to cos wyjasni zanim ktos bardziej zorientowany sie odezwie.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2005-03-03 12:11:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna_M wrote:
    > Proszę jeszcze raz Państwa o pomoc w sprawie córki która płaci alimenty na
    > ojca ( jesteśmy po rozwodzie 6 lat)
    > a ona jest w ciąży

    A to nie jest infolinia, której 'operatorzy' mają obowiązek udzielać
    bezpłatnych porad w ciągu godziny.

    Czekaj cierpliwe, albo fora ze dwora.

  • 4. Data: 2005-03-03 16:11:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:d06utd$1h4$1@opal.futuro.pl...

    > Czekaj cierpliwe, albo fora ze dwora.

    Lecz kompleksy gdzie indziej.
    Nie chcesz, nie umiesz pomóc-milcz. Albo fora ze dwora.

    Leszek

  • 5. Data: 2005-03-03 16:31:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Lecz kompleksy gdzie indziej.
    > Nie chcesz, nie umiesz pomóc-milcz. Albo fora ze dwora.

    odezwal sie..

  • 6. Data: 2005-03-03 17:42:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Lecz kompleksy gdzie indziej.

    A ty swoja homofobie.

    > Nie chcesz, nie umiesz pomóc-milcz. Albo fora ze dwora.

    No wlasnie. Wypad stąd 'prawniku' od 7 bolesci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-03-03 19:10:55
    Od: "Marta" <m...@W...gazeta.pl>

    Anna_M <n...@w...pl> napisał(a):

    > Proszę jeszcze raz Państwa o pomoc w sprawie córki która płaci alimenty na
    > ojca ( jesteśmy po rozwodzie 6 lat)
    > a ona jest w ciąży

    Anno
    Przykro, że ci ludzie , którzy napisali nic nie wnieśli za to pozostawili
    niesmak. Nie jestem prawnikiem ale ostatnio z powodu moich problemów dużo
    czytam , szukam. Jeśli Twoja córka jest w ciąży to z pewnością jej sytuacja
    finansowa ulega zmianie (pogorszeniu) i to jest podstawą do obniżenia
    alimentów. Przy każdym wydziale prawa na uniwersytecie jest tzw. "klinika
    prawna". Tam ludzie w trudnych sytuacjach i o niskich dochodach otrzymują
    fachową pomoc i poradę.Studenci są pod nadzorem nauczycieli akademickich więc
    pomoc jest w pełni profesjonalna.Życzę powodzenia . Nie poddawajcie się.

  • 8. Data: 2005-03-03 19:54:44
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Marta napisał(a):

> [...]
    > pomoc jest w pełni profesjonalna.Życzę powodzenia . Nie poddawajcie się.

    taaa... porady teoretyków...