  • 1. Data: 2005-10-26 08:24:19
    Temat: JAKIE KONSEKWENCJE??
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Jest sobie rodzinka, mieszkają w domu,rodzice wyjezdzaja za granice , osoby
    w nim mieszkajace nie placa podatku od nieruchomosci od wielu lat,dług siega
    juz 16000.Komornik przychodzi co jakis czas i cos tam rekwiruje.Do jakiego
    stopnia posunie sie komornik,jesli osoby w nim mieszkajace to tylko dzieci,
    tych którzy wyjechali za granice, a dom jest tamtych własnoscia?
    Czy w koncu wsadza kogos do wiezienia,?bo domu zabrac komornik chyba nie
    może?
    Dzięki za odp.

  • 2. Data: 2005-10-26 08:56:03
    Temat: Re: JAKIE KONSEKWENCJE??
    Od: "WT" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Jolanta" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tych którzy wyjechali za granice, a dom jest tamtych własnoscia?
    > Czy w koncu wsadza kogos do wiezienia,?bo domu zabrac komornik chyba nie

    A na jakiej podstawie komornik zabiera cos tam z domu pod nieobecnosc
    wlascicieli??? Nie jestem na 100% pewien ale... czegos takiego chyba nie
    moze zrobic. Jesli nie zostało wczesniej zinwentaryzowane co jest wlasnoscia
    nieobecnych rodzicow a co wlasnoscia dzieci to .... mozna nie dac nic
    komornikowi, tlumaczac ze jest to wlasnocia dzieci.
    Dom komornik niestety moze zabrac - ale nie caly lecz po prostu przeprowadza
    sie licytacje komornicza i z uzyskanych pieniedzy pokrywa sie zadluzenie a
    reszte zostawia do dyspozycji rodzicow.
    Tylko ... kto by chcial kupic dom w ktorym sa zameldowane dzici???
    Tak mi sie wydaje
    pozdrawiam
    WT

  • 3. Data: 2005-10-26 11:06:03
    Od: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>

> [...]
    > tych którzy wyjechali za granice, a dom jest tamtych własnoscia?
    > Czy w koncu wsadza kogos do wiezienia,?bo domu zabrac komornik chyba nie

    Witam
    Ponieważ jest to bardzo obszerny i kontrowersyjny temat to postaram się
    odpowiedzieć w wolnej chwili -po gódź 20
    Natomiast teraz radziłbym zapoznać się z art. z dnia 25.10.2005 Komornicy
    bezlitośni egzekutorzy www.wp.pl Komornicy &#8211;bezlitośni
    egzekutorzy-Wiadomości-Wirtualna Polska
    Pozdrowienia KK

  • 4. Data: 2005-10-26 11:20:35
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Aby udowodnic komornikowi ,ze rzeczy znajdujace sie w domu naleza do dzieci,
    a nie do rodziców trzeba pokazac dowody własnosci, a tak nie
    jest.Wyposażenie w domu bylo kupione przez rodziców i dlatego rekwiruje co
    sie da:)

  • 5. Data: 2005-10-26 13:04:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    WT napisał(a):

    > Tylko ... kto by chcial kupic dom w ktorym sa zameldowane dzici???

    Jak cena bedzie dobra to kazdy. Bo lokatorow da sie usunac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-10-26 13:42:14
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Przepraszam, ale tak z ciekawości zapytam - nie płacą bo nie mają z czego,
    czy nie płacą na złość rodzicom, czy może jeszcze z innego powodu? Podatek
    od nieruchomości nie jest astronomiczną sumą, więc tak sie zastanawiam...
    Graszka

  • 7. Data: 2005-10-26 13:43:23
    Od: "Zbigniew Lewandowski" <z...@w...pl>

    Witam,
    <ciach>
    > Natomiast teraz radziłbym zapoznać się z art. z dnia 25.10.2005 Komornicy
    > bezlitośni egzekutorzy www.wp.pl Komornicy &#8211;bezlitośni
    > egzekutorzy-Wiadomości-Wirtualna Polska
    > Pozdrowienia KK
    tak będzie łatwiej :
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,38214,wid,8058004,wiadom
    osc.html
    pozdrowienia
    Zbych

  • 8. Data: 2005-10-27 06:33:13
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Nie płacą bo nie mają z czego....mimo,ze to niewielka suma.