eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa? › Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5d48030a$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qi90te$pdc$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 5 Aug 2019 14:35:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5d482281$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.40.187.215
    X-Trace: 1565008513 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 95.40.187.215:50213
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:788036
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.08.2019 o 13:59, Budzik pisze:
    >
    >>> Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie
    >>> (wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem
    >>> od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak
    >>> przy zakupie?
    >>> Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok
    >>> ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu
    >>> istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi,
    >>> iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.
    >>> Jak jest faktycznie?
    >> Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez
    >> twoich kosztów na ewentualne naprawy.
    >> Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?
    > A skąd wiadomo co jest napisane w omawianej gwarancji?
    > Gwarancja to przecież dobrowolne świadczenie sprzedawcy i to on okresla
    > jego warunki.
    >
    Myślę, że wiadomo to z postu pytającego. Oczywiście możemy założyć, że
    kłamał, no ale wówczas to on ryzykuje otrzymaniem złej odpowiedzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1