eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa? › Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Data: 2019-08-05 17:00:44
    Temat: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Od: piotrus <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-08-05 o 15:06, Marcin Debowski pisze:

    > Trzeba by wiedzieć jak dokładnie sformułowano warunki tej gwarancji w
    > odniesieniu do tego 1 ekstra roku. Zeskanuj i wystaw gdzieś to
    > pomyślimy, choć prawdę mówiąc wątpie. Skoro gwarant coś nazwał gwarancją
    > (2 lata), a coś dla odróżnienie inaczej, to to drugie gwarancją raczej
    > nie jest.


    W karcie gwarancyjnej producenta jest 2 lata, ale jedyny polski serwis
    (i przedstawiciel producenta) twierdzi że dla tego modelu urządzenia
    jest specjalna gwarancja 3 letnia. Potwierdzili to kilkukrotnie w
    korespondencji do mnie - "gwarancja producenta 3 letnia międzynarodowa",
    "Dodatkowy 3 rok gwarancji, którą producent udzielił jest formą pro
    konsumencka", Na zakupiony sprzęt producent udziela 2 lat gwarancji + 1
    rok ekstra".

    Na wielu miejscach w sieci są też widoczne odpowiedzi tego serwisu o 3
    latach gwarancji.

    P.S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1