eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa? › Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <5d48030a$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qi90te$pdc$1@gioia.aioe.org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 05 Aug 2019 11:59:58 GMT
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1565006398 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 77.65.80.250:50722
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2197
    X-Received-Body-CRC: 3876935941
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:788034
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    >> Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie
    >> (wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem
    >> od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak
    >> przy zakupie?
    >>
    >> Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok
    >> ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu
    >> istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi,
    >> iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.
    >>
    >> Jak jest faktycznie?
    >>
    > Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez
    > twoich kosztów na ewentualne naprawy.
    > Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?

    A skad wiadomo co jest napisane w omawianej gwarancji?
    Gwarancja to przeciez dobrowolne swiadczenie sprzedawcy i to on okresla
    jego warunki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1