  • Data: 2007-07-09 22:07:45
    Temat: Re: Intruz na posesji
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ja bym zrobił ? To samo. Takie lumpy po pijaku nadal pamiętają kto
    > im podskoczył, jednocześnie stając się bardzo odważni. Jutro może

    dlatego nie podskakujesz tylko z tajniaka z domu dzwonisz, ze taki siedzi.
    Nie ma sensu jakies grozenie lopata. Pozniej Ci powie, ze go zaatakowales ta
    lopata, moze bedzie mial siniaki i jeszcze problemy. Nie ma sensu.

    Tylko z poczatku musisz wybrac jaki chcesz wariant bo to od Ciebie zalezy.
    Jak wybierasz wariant taki, ze chcesz sie na nim wyzyc to nie wzywasz
    policji. Jak wzywasz policje to starasz sie nie prowokowac, niech sie inni z
    takimi typem "paluja"

    Icek