  • Date: Fri, 11 Jan 2008 11:25:10 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji

    e...@o...pl pisze:

    > zrobiłabym to ale bede niedługo podpisywac pisemko, w którym musze poswiadczyc
    > ze nie toczy sie wobec mnie postepowanie a nie wiem co do tej pory sie

    To podpisz. "Postępowanie" formy windykacyjnej to żadne postępowanie. IJ
    to 'słynna' kanciarska firma, skupująca mocno wątpliwe 'długi'. Podobnie
    jak Kruk.

    Bez sprawy sądowej mogą ci skoczyć.

    > zdarzy.Jesli sie pozniej okaze ze tak nie było to bede narazona na BARDZO duze
    > koszty.BARDZO DUŻE.

    Oni będą narażeniu na duże koszty, jak się podadzą za komorników ;)

    Ba! Już teraz są narażeni na koszta nielegalnie przetwarzając twoje dane
    osobowe.

    Wyślij do nich do, co tu napisałaś i zażądaj natychmiastowego
    zaprzestania przetwarzania danych osobowych. Jednocześnie możesz złożyć
    w prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa - na początek
    próbę oszustwa (ze strony windykatorków).