eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet - nienależyte wykonanie usługi › Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newshub.sdsu.edu!cyclon
    e1.gnilink.net!spamkiller2.gnilink.net!gnilink.net!trndny01.POSTED!dc63da20!not
    -for-mail
    From: ramona <f...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.3) Gecko/20030319
    Debian/1.3-3
    X-Accept-Language: us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
    References: <dh9g3d$2om$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh9ksq$mnh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <dh9ksq$mnh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <%c1_e.9883$L15.8272@trndny01>
    Date: Tue, 27 Sep 2005 01:26:19 GMT
    NNTP-Posting-Host: 141.153.216.33
    X-Complaints-To: a...@v...net
    X-Trace: trndny01 1127784379 141.153.216.33 (Mon, 26 Sep 2005 21:26:19 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2005 21:26:19 EDT
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:330215
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:


    > luke napisał(a):
    >
    >> Witam!
    >>
    >> Mam następujące pytanie: Czy dostawców Internetu obowiązują również
    >> zapisy
    >> ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia z dnia 16 lipca 2004 r.. Chodzi mi
    >> szczególnie o następującą sprawę. Czy składając reklamację dotyczącą
    >> braku
    >> dostępu do sieci domagając się wystawienia korekty abonamentu mogę
    >> powołać
    >> się na art.105 ww. ustawy w brzmieniu:
    >> "Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej
    >> okresowo,
    >> abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty
    >> miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    >> rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy."
    >> Mój dostawca uwzglęnił reklamację jednak kwotę zwrotu obliczył jako 1/30
    >> abonamentu za każdy dzień braku internetu. Czy mógł tak postąpić?
    >
    >
    > Dostęp do Internetu nie jest usługą powszechną.
    >
    > M.


    A jaka? Przeciez nie jest mowa o prywatnym gronie rybakow wegorza, a o
    usludze oferowanej *powszechnie* .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1