eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet - nienależyte wykonanie usługi › Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
  • Data: 2005-09-27 05:35:49
    Temat: Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "luke" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dh9g3d$2om$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty
    > miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    > rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy."
    > Mój dostawca uwzglęnił reklamację jednak kwotę zwrotu obliczył jako 1/30
    > abonamentu za każdy dzień braku internetu. Czy mógł tak postąpić?

    Mógł, jeżeli stoi tak w regulaminie prowidera, który notabene powinieneś
    dostać przy podpisaniu umowy i odbiór którego prawdopodobnie kwitowałeś
    własnym podpisem.

    --
    pozdrawiam
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1