eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet - nienależyte wykonanie usługi › Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
  • Data: 2005-09-27 01:26:19
    Temat: Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
    Od: ramona <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:


    > luke napisał(a):
    >
    >> Witam!
    >>
    >> Mam następujące pytanie: Czy dostawców Internetu obowiązują również
    >> zapisy
    >> ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia z dnia 16 lipca 2004 r.. Chodzi mi
    >> szczególnie o następującą sprawę. Czy składając reklamację dotyczącą
    >> braku
    >> dostępu do sieci domagając się wystawienia korekty abonamentu mogę
    >> powołać
    >> się na art.105 ww. ustawy w brzmieniu:
    >> "Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej
    >> okresowo,
    >> abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty
    >> miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    >> rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy."
    >> Mój dostawca uwzglęnił reklamację jednak kwotę zwrotu obliczył jako 1/30
    >> abonamentu za każdy dzień braku internetu. Czy mógł tak postąpić?
    >
    >
    > Dostęp do Internetu nie jest usługą powszechną.
    >
    > M.


    A jaka? Przeciez nie jest mowa o prywatnym gronie rybakow wegorza, a o
    usludze oferowanej *powszechnie* .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1