  • Data: 2006-01-17 18:32:45
    Temat: Re: Intercyza? Jak inaczej?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > tak, notariuszowi.

    Nie.
    Zreszta notariusz wspomina o tym wyraznie przy podpisywaniu aktu
    notarialnego.

    Intercyza musi byc znana osobie trzeciej, aby mozna sie bylo na nia
    pozniej powolac.

    Natomiast duzo sie w ciagu ostatniego roku w tej kwesti zmienilo,
    szczegolnie jesli chodzi o banki i pozyczki, kredyty itp.
    Tam "intercyza" jest jakby z definicji, jesli bank nie zapyta o zgode na
    wziecie kredytu wspolmalzonka,, to nie moze pozniej z niego sciagac dlugu.
    Ostatnio sie tym nie zajmowalem, ale nie jest prawda, ze jak notariusz
    zna intercyze, to wszyscy inni moga spac spokojnie.