  • Data: 2014-08-05 00:37:04
    Temat: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-04 17:21, John Kołalsky pisze:
    > Znaczy 31-go nie zastali i do tegoż 31-go można odebrać ?
    No tak napisali. Nawet zdjęcie zrobiłem bo niezła ciekawostka.
    Oczywiście nieprawda, gdyż dziś (04.08) odebrałem po dłuższej chwili
    szukania tego cholernego kiosku.

    > Taki standard teraz mamy.
    No. Okazało się, że koło bazaru jest pawilon, który ma właściwie nr 13.
    Na awizo było 11 (bazar obok). Okazało się, że jakimś cudem fragment
    pawilonu z kioskiem to też jest nr 11. Dobrzy ludzie pomogli, bo tak to
    bym mógł do usranej śmierci szukać.

    > Ale to się zastanów, bo można nie pamiętać, ale ja już wiem, że tych awiz
    > nie otrzymuję.
    Na pewno nie było wcześniej żadnego, ale oficjalnie mogło ich być już
    nawet kilka - to chyba też współczesny standard ;-)

    Maciek