  • Data: 2014-08-03 08:59:13
    Temat: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-30 13:12, NetiaAbonent pisze:
    > Czy do Was docieraja awiza powtorne przesylek sadowych od Inpost ?
    > Kiedys nie zdolalem odebrac przesylki i okazalo sie, ze nie bylo drugiego
    > awiza.
    > Teraz znowu dostalem tylko pierwsze awizo.
    To co ja mam powiedzieć, w momencie gdy otrzymałem awizo o możliwości
    odbioru przesyłki sądowej z datą 31.07, terminem odbioru 31.07 i pod
    adresem, gdzie znajduje się bazar z jakąś setką pawilonów? Dodam tylko,
    że awizo wyjąłem ze skrzynki 1.08 i nie jest na nim zaznaczone, czy to
    pierwsze, czy drugie, a znając życie może to być już właśnie nr 2, a
    pierwsze na pewno po prostu przegapiłem :->

    Maciek