  • 11. Data: 2015-01-06 17:50:01
    Temat: Re: Inpost
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Koziołek"

    > Na pewno? A znasz relację drugiej strony?
    > Nie chciała mu wydać, bo miała taki kaprys? Akurat jemu?
    >
    > Nie zmienia to faktu, że powinna wydać, a nie strzelać fochy.

    Może był pierwszym, który zaczął dymić o to, co się należy i dama się
    pogniewała?
    ---
    No dokładnie tak :-)

    Ludzie jak trusie. Jak mi zamknęli przed czasem to spotkałem faceta, mówi że
    też mu zamknęli to następnego dnia przyjechał. To mnie na to nie stać by się
    zwalniać z powodu przesyłki. Teraz w kolejce kobieta stoi i mówi, że też jej
    nie przychodzą powtórne awiza. Ale nic z tym nie zrobiła.

  • 12. Data: 2015-01-07 12:21:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 15:48:10 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Kolejne wieści z "frontu" :-)
    Myślę że nie piszesz nam wszystkiego.
    Dlaczego Pani z okienka nie chciała Tobie wydać przesyłki?
    Nie bo nie? Czy może np. dokumentu tożsamości nie miałeś, czy jakiś inny powód?
    Pani w okienku ma jakiegoś przełożonego zapewne- poprosiłeś go, pogadałeś z nim?
    Wybacz ale po prostu nie wierzę że Pani powiedziała że wszystkich obsłuży a Ciebie
    nie. Tak bez powodu.

  • 13. Data: 2015-01-07 19:50:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Ok, ale na razie to ja nie składam zawiadomienia odnośnie ukrycia
    > przesyłki

    To przestępsto ścigane z urzędu - w sumie Policja w tym wypadku powinna z
    urzędu wszcząć postępowanie.
    ---
    Zdziwiłbym się. Podejrzewam, że nawet zgłoszenia nie będą chcieli przyjąć.

    > a rzecznikowi zgłaszałem już sprawę niedostarczania awiza i nic nie
    > wskazuje by te awiza nagle zaczęły przychodzić, więc należy to
    > kontynuować.
    Co awizo lub nie ma wspólnego z odmową wydania przesyłki?
    ---
    To, że oba prowadzą do niemożliwości odebrania przesyłki.

  • 14. Data: 2015-01-07 20:37:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Kolejne wieści z "frontu" :-)
    Myślę że nie piszesz nam wszystkiego.
    ---
    Fakt. Mówiła coś, że ma 3 czy 4 dzieci i że jestem debilem bo chcę
    przesyłkę. To bardzo ważne a ja o tym zapomniałem. Wybacz mi.

    Dlaczego Pani z okienka nie chciała Tobie wydać przesyłki?
    ---
    Ponieważ to głupia cipa :-)

    Nie bo nie? Czy może np. dokumentu tożsamości nie miałeś, ...
    ---
    Mógłbym nie mieć, ale skoro na wstępie oświadczyła, że mnie nie obsłuży to
    co za różnica.

    czy jakiś inny powód?
    ---
    Każdy powód jest dobry by robić co się chce.

    Pani w okienku ma jakiegoś przełożonego zapewne- poprosiłeś go, pogadałeś z
    nim?
    ---
    Nie wiem czy ma przełożonego czy np to jej firma bo nie była łaskawa
    odpowiedzieć na moje pytanie w tym temacie. Może pójdziesz i się jej
    zapytasz.

    Wybacz ale po prostu nie wierzę że Pani powiedziała że wszystkich obsłuży a
    Ciebie nie. Tak bez powodu.
    ---
    No jaki, głupia cipa :-)

    Ze 2 tygodnie wcześniej zamknęła kwadrans przed czasem (pisałem już o tym) i
    nie wydała przesyłki mimo, że przez kwadrans dobijałem się, więc kiblowała
    tam do przyjazdu ochrony i myślała, że tym razem też mi nie wyda. Że byłem
    już w środku to ... czytałeś chyba relację. Kosztowało mnie to naprawdę dużo
    energii życiowej i chciałbym kolejnym trzecim razem po prostu wiedzieć co
    zrobić by przesyłkę dostać. Temu o tym piszę. Pewnie masz jakieś inne zdanie
    bo na dupie siedzisz, masz dużo wolnego czasu i nigdy nie miałeś mojego
    problemu, ale pomyśl po co ludzie chodzą odbierać przesyłki sądowe. A
    najlepiej przećwicz takie nieodebranie. Pewnie znowu napiszesz coś bystrego
    inaczej, np że nie dostajesz takich przesyłek albo inne zupełnie niepasujące
    kwestie.

  • 15. Data: 2015-01-08 04:02:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > urzędu wszcząć postępowanie.
    > ---> Zdziwiłbym się. Podejrzewam, że nawet zgłoszenia nie będą chcieli

    A możesz szerzej napisać, czym ów brakchęci będzie się objawiał? Bocdo
    zasady, to na postanowienie oodmowie wszczęcia postępowania zażąlenie
    przysługuje. Ale nie wiem, czyo to Cichodzi.

    > Co awizo lub nie ma wspólnego z odmową wydania przesyłki?
    > ---
    > To, że oba prowadzą do niemożliwości odebrania przesyłki.
    Ale tylko odmowa jej wydania jest przestęstwem. Brak awiza spowoduje, że po
    przesyłkę nie przyjdziesz.

  • 16. Data: 2015-01-08 09:25:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 20:37:20 UTC+1 użytkownik re napisał:
    >Pewnie znowu napiszesz coś bystrego
    > inaczej, np że nie dostajesz takich przesyłek albo inne zupełnie niepasujące
    > kwestie.
    A mógłbyś jednak napisać dokładnie dlaczego Pani z okienka odmówiła Tobie wydania
    przesyłki?
    Będziemy znali szczegóły to doradzimy Tobie co zrobić aby " kolejnym trzecim razem po
    prostu wiedzieć co zrobić by przesyłkę dostać."
    Widzisz trochę lat już na tym świecie żyję i po prostu nie wierzę ze Pani z okienka
    powiedziała że Ciebie nie obsłuży bo nie a innych tak. A jeśli tak faktycznie było to
    są sposoby aby zmienić podejście Pani do obsługi klienta.
    Piszesz dużo różnych rzeczy ale mało w tym faktów.

  • 17. Data: 2015-01-09 01:27:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    faktycznie było to są sposoby aby zmienić podejście Pani do obsługi klienta.
    Piszesz dużo różnych rzeczy ale mało w tym faktów.
    Nie przeczytałeś mojego artykułu ? Nie dotarł ? Czemu ? Piszesz dużo, ale o
    niczym. Są sposoby aby zmienić twoje podejście do czytania niusów.

  • 18. Data: 2015-01-09 02:16:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    zasady, to na postanowienie oodmowie wszczęcia postępowania zażąlenie
    przysługuje. Ale nie wiem, czyo to Cichodzi.
    Mnie jeszcze o nic nie chodzi, ale jakieś dziwne pytania zadajesz. Jest
    powszechnie znanym niechęć policji do przyjmowania zgłoszeń. Zniechęca to
    skutecznie zwykłych ludzi, którzy nie mają tyle czasu co Ty ani nikt im za
    to nie płaci ani cokolwiek innego co uzasadniałoby walkę z tym.

> [...]
    > To, że oba prowadzą do niemożliwości odebrania przesyłki.
    Ale tylko odmowa jej wydania jest przestęstwem. Brak awiza spowoduje, że po
    No właśnie. Nie przyjdę a sąd uzna przesyłkę za doręczoną, czyli wadliwe
    doręczenie zastępcze, które nim wyprostujesz to Cię komornik może już
    zlicytować.

  • 19. Data: 2015-01-09 19:09:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mnie jeszcze o nic nie chodzi, ale jakieś dziwne pytania zadajesz. Jest
    > powszechnie znanym niechęć policji do przyjmowania zgłoszeń.

    Powszechnie znane komu - poza Tobą?

    > Zniechęca to skutecznie zwykłych ludzi, którzy nie mają tyle czasu co Ty
    > ani nikt im za to nie płaci ani cokolwiek innego co uzasadniałoby walkę z
    > tym.

    A tak jaśniej?

> [...]
    > No właśnie. Nie przyjdę a sąd uzna przesyłkę za doręczoną, czyli wadliwe
    > doręczenie zastępcze, które nim wyprostujesz to Cię komornik może już
    O czym my w ogóle piszemy? Bo zdaje sie, że nie do końca rozumiesz.

  • 20. Data: 2015-01-09 20:01:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Mnie jeszcze o nic nie chodzi, ale jakieś dziwne pytania zadajesz. Jest
    > powszechnie znanym niechęć policji do przyjmowania zgłoszeń.

    Powszechnie znane komu - poza Tobą?
    ---
    Wszystkim poza Tobą :-)

    > Zniechęca to skutecznie zwykłych ludzi, którzy nie mają tyle czasu co Ty
    > ani nikt im za to nie płaci ani cokolwiek innego co uzasadniałoby walkę z
    > tym.

    A tak jaśniej?
    ---
    Nie tak dawno usiłowałem zgłosić, że mi ktoś wywalił gruz przed garażem. No
    i nie udało się. To samo w straży miejskiej. Mandat za to jest chyba, tak ?
    Może złożysz zażalenie jako mój pełnomocnik bo wygląda, że masz czas...

> [...]
    > zlicytować.
    O czym my w ogóle piszemy? Bo zdaje sie, że nie do końca rozumiesz.
    Czego Ty (!!!) znowu nie rozumiesz ? To prosta kwestia jest. By doszło do
    doręczenia zastępczego potrzebne jest podwójne awizowanie.