  • 1. Data: 2015-01-02 10:11:24
    Temat: informacja publiczna a tajemnica przedsiebiorcy
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Dzien dobry

    Poprosze o opinie w sprawie nastepujacej...

    Chcialbym uzyskac w trybie "dostepu do informacji publicznej" tresc
    umowy dzierzawy czesciu budnku szkoly (wlasnosc gminy, szkola publiczna)
    zawartej pomiedzy wspomniana szkola, a szkola prywatna. Nie wiem czy
    bedzie w tym interes spoleczny czy tez nie - to sie okaze ;P
    Pytanie klucz - czy taka informacja jest publiczna (dotyczy instytucji
    budzetowej) czy tez nie (szkola prywatna - tajemnica przedsiebiorcy)?

    Wiem, ze najprosciej byloby zlozyc wniosek i od razu sie dowiem ale moze
    po prostu nie warto. Z tego co czytalem w sieci to zasadniczo mozna sie
    powolac na tajemnice przedsiebiorcy i odmowic dostepu do informacji
    publicznej. Oczywiscie przysluguje mi od tej odmowy odwolanie ale jesli
    sprawa jest z gory "przegrana" to szkoda czas.

    pozdrawiam,

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2015-01-03 23:48:40
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 10:21:01 UTC+1 użytkownik Jarek Pudelko napisał:
> [...]
    > publicznej. Oczywiscie przysluguje mi od tej odmowy odwolanie ale jesli
    > sprawa jest z gory "przegrana" to szkoda czas.

    A po co Ci ta tresc ?

  • 3. Data: 2015-01-05 09:35:14
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:48, Marek Wisniewski pisze:

    > A po co Ci ta tresc ?

    Mimo, ze nie musze to odpowiem :)
    Chce skorelowac wplywy z tytulu najmu z wydatkami publicznej placowki.

    Niemniej jednak nie odpowiedziales na zadane przeze mnie pytanie :)

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2015-01-05 22:13:03
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 09:41:01 UTC+1 użytkownik Jarek Pudelko napisał:

> [...]
    > Chce skorelowac wplywy z tytulu najmu z wydatkami publicznej placowki.
    >
    > Niemniej jednak nie odpowiedziales na zadane przeze mnie pytanie :)

    Kiedys tez chcialem poznac wplywy gminy z tytulu sprzedazy nieruchomosci.
    Moj prawnik nie mial z tym trudnosci.

  • 5. Data: 2015-01-06 13:57:46
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 10:11, Jarek Pudelko pisze:
> [...]
    > Pytanie klucz - czy taka informacja jest publiczna (dotyczy instytucji
    > budzetowej) czy tez nie (szkola prywatna - tajemnica przedsiebiorcy)?

    Dla szkoły prywatnej może to być tajemnica przedsiębiorcy. Dla szkoły
    będącej własnością gminy tajemnicą być nie może. W związku z tym masz
    prawo do uzyskania informacji na temat umowy dzierżawy w trybie dostępu
    do informacji publicznej.