    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Informacje na WWW niezgodne z prawdą.
    Date: Tue, 7 Dec 2004 08:48:13 +0100

    Użytkownik "plafon" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cp3d24$3j4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie znam się na prawie dlatego postanowiłem skorzystać z tej grupy
    > dyskusyjnej.
    > Proszę o wyjaśnienie czy mój dawny pracodawca może wykorzystywać moje imię
    > i nazwisko.

    poczekaj jeszcze troche a potem zglos sie p zalegle pobory :)

    a tak na powaznie, nie mial prawa, nie jestes jego pracownikiem, nie placi
    ci, wiec napewno bez twojej zgody nie moze uzywac twojego wizerunku do
    reklamowania swojej firmy
    zaraz pewnie ktos poda ci odpowiednie paragrafy na ktore mozesz sie powolac,
    moze ci sue uda nawet wyrwac troche kasy jak lubisz sie ciagac po sadach