  • Data: 2004-12-07 11:06:14
    Temat: Re: Informacje na WWW niezgodne z prawdą.
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Errata :-) : "W grupie tych trzech fachowców jestem ja, mój KOLEGA i
    > trzecia osoba której nie znam".
    >
    > Nie spotkałem nikogo takiego choć nie wykluczam możliwości, że ktoś nosi
    > takie samo imię i nazwisko.Jestem jednak przekonany że moje personalia i
    > personalia kolegi, z którym tam pracowałem nie znalazły obok siebie
    > przypadkiem. Jest mało realne aby dwie osoby o takich samych imionach i
    > nazwiskach były zatrudnione obecnie w tej firmie.
    >
    > Nawiązując do wypowiedzi Szerszenia to rzeczywiście przydałyby się jakieś
    > paragrafy.

    Nie będzie paragrafów. Nie udowodnisz, że czerpie korzyści korzystając z
    Twojego wizerunku, nie udowodnisz, że ponosisz jakiekolwiek szkody poprzez
    zamieszczenie Twojego nazwiska na stronie www, nie udowodnisz, że w ogóle
    dotyczy to Ciebie.

    Ja bym sam stworzył antystronę i ostrożnie dobierając słowa opisał praktyki
    firmy i zagroził rozpowzechnianiem adresu wśród klientów firmy.

    Pozdrawiam,
    Beniamin