  • 1. Data: 2010-12-08 14:01:43
    Temat: Informacja publiczna - czy wyniki ofert/przetargów pod to podpadają?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Witam, jedna instytucja samorządowa nie bardzo chce udostępnić mi informację
    o koszcie usług oferenta który ze mną wygrał rok temu. teraz jest następne
    zaproszenie do składania ofert a ja nie mogę od nich wyciągnąć 1) kto wygrał
    poprzednie postępowanie 2) za ile świadczył usługi. Jestem w trakcie
    uswiadamiania pracownicy placówki, ze ma obowiązek udzielic mi tej
    informacji. Ale teraz zbaraniałem bo przeczytałem ustawe o dostepie do
    informacji publicznej ale tam nie znalazłem nic podpierającego moje
    twierdzenia. Jestem wrecz pewien ze to informacja jawna ale nie moge dokopac
    sie do odpowiedniego aktu prawnego. Jedynie w PZP znalazlem informacje ze
    protokoły muszą być przechowywane przez 4 lata....

    ktos podpowie?

    mgut

  • 2. Data: 2010-12-08 16:45:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 8 Dec 2010 15:01:43 +0100, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    >Witam, jedna instytucja samorządowa nie bardzo chce udostępnić mi informację
    >o koszcie usług oferenta który ze mną wygrał rok temu.
    Ustawa o dostępie do informacji publicznej:
    http://www.bip.gov.pl/articles/view/41

    WAM

  • 3. Data: 2010-12-09 06:38:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    to czytałem
    natpmiast czy wartosc umowy jaka maja zawarta z innym podmiotem podlega pod
    informacje publiczna.

  • 4. Data: 2010-12-09 07:07:35
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 07:38:40 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > to czytałem
    > natpmiast czy wartosc umowy jaka maja zawarta z innym podmiotem podlega pod
    > informacje publiczna.

    tak gdyż jak sama nazwa wskazuje jest to umowa o zamówienie publiczne

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 5. Data: 2010-12-09 07:30:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-09 08:07, AdamS pisze:

    > tak gdyż jak sama nazwa wskazuje jest to umowa o zamówienie publiczne

    A gdzie mogę zobaczyć nagrania z domów publicznych?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-12-09 13:55:15
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 08:30:05 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > A gdzie mogę zobaczyć nagrania z domów publicznych?

    W piździe więcej mi się nie chce wyjasniać :)

    --
    Pozdrawiam AdamS