    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inernet
    Date: Tue, 25 Oct 2016 16:46:17 +0200

    Użytkownik "cef" napisał:

    > Dla mnie głupotą jest już samo korzystanie z asystentów pobierania.
    > Przeciętnie wykształcony użytkownik internetu wie, że w takich
    > asystentach siedzi jakieś g... a to do monitorowania a to do czegoś
    > innego.
    > Reszta jest już tylko konsekwencją.
    > I co poradzisz na to prawnie?
    > Zakazać?

    Za szkody wyrządzone w mieniu trzeba karać. Po prostu. Ten ich "asystent" to
    szkodnik, rodzaj wirusa na oficjalnej stronie. Należałoby wystąpić z pozwem
    zbiorowym i doprowadzic ich do bankructwa. Można by tolerować takiego
    asystenta gdyby nie powodował poważnych szkód. Zmiana strony startowej, czy
    śledzący cookie powodujący wyświetlanie dedykowanych reklam można zrozumieć,
    ale dlaczego zamyka przeglądarkęi niszczy całlą pamięć? W jakim celu?

    Pzdr