    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Immienna pieczątka w kolorze czerwonym
    Date: Sun, 08 Nov 2009 13:20:09 +0100

    W dniu 2009-11-08 11:36, slawek7 pisze:

    > Czy znacie jakiś przepis zabraniający stosowania immiennej pieczątki
    > ze stanowiskiem w firmie koloru czerwonego?
    > Czy mogę sobie zrobić pieczątkę w takim kolorze?

    Zawsze mnie zastanawia to jak ludzie uważają pieczątki za świętość i coś
    ważniejszego i bardziej wiarygodnego od dowodu itp.

    U mnie w robocie między innymi zabawiamy się wyrabianiem pieczątek,
    zawsze śmieszy mnie reakcja klienta, który chce wyrobić pieczątkę i daje
    mi wszystkie wpisy do rejestrów urzędów etc i jeszcze podaje mi DO. A
    potem dziwi się że nie chcę żadnych z tych rzeczy a na niego patrzę z
    politowaniem. Szczytem był gościu co mi akt urodzenia przyniósł by
    potwierdzić, że ma prawo taką pieczątkę zrobić... Jak mu powiedziałem,
    że bez żadnego dokumentu mogę mu wpisać na tej pieczątce Prezydent
    Miasta Olsztyn (Olsztyna?) jak lubi, to był szczerze wstrząśnięty... ech...