  • 11. Data: 2005-11-30 21:27:29
    Temat: Re: Ilość osób na zdjęciu a prawo do publikacji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns971E92DB2C48goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > powiedzenie
    > rz. n III "zwięzła, zwykle aforystyczna wypowiedź, często właściwa komuś,
    > chętnie powtarzana przez kogoś"

    nie rozumiem Twojego dowcipu

    P.

  • 12. Data: 2005-11-30 22:30:03
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Przemek R..."
    .pl>

    > nie rozumiem Twojego dowcipu

    Tu nie było dowcipu.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    ...99, zmiana reki.

  • 13. Data: 2005-12-05 09:51:34
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W przypadku Polaków, to juz chyba dwóch??
    ;-)
    JaC

  • 14. Data: 2005-12-05 10:37:37
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " 666" <j...@i...pl> naskrobał/a w news:dn12cq$qj4$1@news.interia.pl:

    > W przypadku Polaków, to juz chyba dwóch??

    W przypadku Polaków, to jest 2 Polaków i 3 opinie. :)

  • 15. Data: 2005-12-22 17:01:53
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w
    wiadomości news:dmk1gv$7s1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Paweł Kośmicki" <m i m i @ p a c y n k i . p l> napisał w
    > wiadomości news:438d82a4@news.home.net.pl...

    To z PRL-u jeszcze.
    Milicja zatrzymywała spacerujących w ilości większej niż trzech - bo wiecej
    niż trzech to banda. Naprawdę tak argumentowali.
    WSm

  • 16. Data: 2005-12-22 17:09:52
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Paweł Kośmicki" <m i m i @ p a c y n k i . p l> napisał w
    wiadomości news:438daf31$1@news.home.net.pl...
    [...]
    > A może mi ktoś powie, skąd wziąć dzienniki ustaw z 1975 roku? Na
    > stronach sejmu jest od `76.
    > (z `75 pochodzi poprzednia wersja prawa autorskiego, zastąpiona w `94)

    Ustawa o prawie autorskim z dnia 10 lipca 1952 r. Dz. U. Nr. 34, poz. 234
    Art. 24, § 2. Zezwolenia nie wymaga rozporządzanie wizerunkami:
    1) osób powszechnie znanych, chyba że uczyniły zastrzeżenie przy
    portretowaniu,
    2) stanowiącymi jedynie szczegół obrazu przedstawiajacego obchód,
    zgromadzenie, krajobraz itp.

    I koniec, nic wiecej.
    WSm

  • 17. Data: 2005-12-22 20:13:49
    Od: Pav <n...@z...pl>

    wsm napisał(a):

    > To z PRL-u jeszcze.
    > Milicja zatrzymywała spacerujących w ilości większej niż trzech - bo wiecej
    > niż trzech to banda. Naprawdę tak argumentowali.
    > WSm

    Wcale nie, to było inaczej,dwóch to nielegalne zbiegowisko a trzech to
    nielegalne zgromadzenie:)
    Szczególnie komicznie brzmiało to ostatnio w kontekscie komendanta
    Poznańskiej Policji który uczestnikom głośnego już "marszu równości"
    chciał stawiać zarzut "uczestnictwa w nielegalnym zbiegowisku" podczas
    gdy takie pojęcie po prostu nie istnieje:)