  • 1. Data: 2005-11-30 09:59:46
    Temat: Odraczanie stawienia się w WKU
    Od: "Jinx" <d...@g...pl>

    Witam,

    Czy odraczanie przeze mnie wizyty w WKU pomimo wezwań (ze względu na
    chorobę, niemożność dotarcia w danym dniu) skutkuje wstecz?
    A konkretnie:
    Z dniem 1.01.2006 r. na mocy rozporządzenia zostanę przeniesiony do rezerwy
    (rocznik 77). We wrześniu byłem w celu wyjaśnienia (na czas nieokreślony
    zmuszony byłem niestety porzucić naukę). Na tej wizycie poinformowano mnie,
    że raczej nie jest możliwe abym bym jeszcze wzywany do odbycia ZSW i abym
    się stawił w przyszłym roku po wpis do książeczki i przeniesienie do
    rezerwy.
    Jednak życie musi płatać figle i dostałem wezwanie do WKU na 11 grudnia w
    celu odbycia ZSW (ewentualnie dostarczenia świadectwa ukończenia szkoły -
    niby jak, skoro nauki obecnie nie kontynuuję).
    I tu mam problem. Czy jeśli będę przekładał wizyty w WKU do końca roku to
    automatycznie zostanę przeniesiony do rezerwy czy obowiązek nakreślony w
    pierwszym wezwaniu, pomimo przekładania wizyty, będzie nadal skutkował?
    Naprawdę nie uśmiecha mi się służba Ojczyźnie i wezwanie na 20 dni przed
    ustawowym terminem przeniesienia mnie do rezerwy. Kredyt mieszkaniowy, żona
    z maluchem. Ze względu na zarobki żony nie kwalifikuję się do przeniesienia
    ze względu na par. 1 ust. 1 rozporządzenia MON (Dz.U. nr 100, poz. 838).
    Jak to rozwiązać?

  • 2. Data: 2005-11-30 10:49:25
    Temat: Re: Odraczanie stawienia się w WKU
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Jinx" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jednak życie musi płatać figle i dostałem wezwanie do WKU na 11 grudnia w
    > celu odbycia ZSW (ewentualnie dostarczenia świadectwa ukończenia szkoły -
    > niby jak, skoro nauki obecnie nie kontynuuję).

    Z tego co piszesz to dostales zaproszenie do WKU , czy bilet ?? Jezeli
    odbierzesz bilet to masz wizyte " u fryzjera" . Jezeli go nie odbierzesz 1
    stycznia skasuje bilet ( bo biletu jeszcze nie masz )

    Wez zwolnienie "depresyjne od lekarza specjalisty na okres do 5 stycznia . A
    jezeli to mozliwe wyslij zone z informacje ze przebywasz za granica , chyba
    ze osobiscie odebrales pisemko z WKU .

    J.

  • 3. Data: 2005-11-30 17:53:29
    Od: zly <b...@p...fm>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Z tego co piszesz to dostales zaproszenie do WKU , czy bilet ?? Jezeli
    > odbierzesz bilet to masz wizyte " u fryzjera" .

    Nieprawda. Dostalem wezwanie "stawic sie, celem odbycia zsw",
    wystarczylo, ze przynioslem swiadectwo i po bolu...

    marcin

  • 4. Data: 2005-11-30 17:54:04
    Od: zly <b...@p...fm>

    zly napisał(a):