  • 1. Data: 2005-11-30 11:49:02
    Temat: Regres
    Od: "Andrzej" <w...@t...pl>

    Witam

    Z pewnych wzgledow zmuszony bylem zainteresowac sie tematem regresu. Chodzi
    dokladnie o zwrot wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC odszkodowania, jaki
    przysluguje zakładowi ubezpieczen. Chcialby wiedziec w jakich przypadkach
    regres jest dopuszczalny. Wiem o trzech (tak przynajmniej sadze):
    1. Sprawca wypadku byl pod wplywem alkoholu
    2. Sprawca zbiegl z miejsca wypadku
    3. Brak uprawnien do prowadzenia pojazdu

    W jakich jeszcze sytuacjach regres jest dopuszczalny?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-11-30 15:17:23
    Temat: Re: Regres
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej wrote:

    > W jakich jeszcze sytuacjach regres jest dopuszczalny?

    OWU sobie przeczytaj.

  • 3. Data: 2005-11-30 15:56:29
    Od: "Andrzej" <w...@t...pl>

    > OWU sobie przeczytaj.

    Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Uwierz mi ze gdybym tylko wiedzial co to
    jest OWU i ze wlasnie tam moge znalezc odpowiedz na moje pytanie niegdy nie
    zadalbym go na grupie. Mimo to dziekuje za Twoje zaangazowanie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-11-30 16:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej wrote:

    > Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Uwierz mi ze gdybym tylko wiedzial co to
    > jest OWU i ze wlasnie tam moge znalezc odpowiedz na moje pytanie niegdy nie
    > zadalbym go na grupie. Mimo to dziekuje za Twoje zaangazowanie.

    Ogólne Warunki Ubezpieczenia.

    Masz w umowie.