  • Data: 2005-11-30 13:54:57
    Temat: Re: Ilość osób na zdjęciu a prawo do publikacji
    Od: Paweł Kośmicki <m i m i @ p a c y n k i . p l> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski napisał:

    > Nigdy o czymś takim nie słyszałem, ale może nie siedzę w środowisku
    > publikujących fotografów.

    Publikujący fotografowie raczej znają odpowiedni paragraf i nie
    podzielają tej obiegowej opinii. Natomiast w przeciągu jednego dnia
    usłyszałem ją od trzech różnych osób - notabene żadna nie jest z
    zawodu fotografem.
    A może mi ktoś powie, skąd wziąć dzienniki ustaw z 1975 roku? Na
    stronach sejmu jest od `76.
    (z `75 pochodzi poprzednia wersja prawa autorskiego, zastąpiona w `94)

    Paweł Kośmicki