  • Data: 2005-11-30 12:44:45
    Temat: Re: Ilość osób na zdjęciu a prawo do publikacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <4...@n...home.net.pl>, Paweł Kośmicki wrote:
    > Może nie wyraziłem się dość jasno. Ja *wiem* co stanowi w tej materii
    > prawo. Ale *nie wiem*, skąd wziął się ten powszechnie panujący przesąd
    > o "ponad trzech osobach" - i o to pytam.

    Nigdy o czymś takim nie słyszałem, ale może nie siedzę w środowisku
    publikujących fotografów.

    > Tak BTW. Owa "powszechna świadomość" też jest istotnym kawałkiem
    > naszej rzeczywistości, często bardziej namacalnym niż prawo samo.

    Nie wiem. Regularnie czytam tę grupę i za trafniejsze przykłady tego typu
    świadomości uważam np. przekonanie, że można publikowac bezkarnie krótkie
    fragmenty utworów muzycznych. Pytanie o to pojawia się tu średnio parę
    razy na miesiąc. O zasadzie 3+ słyszę pierwszy raz w życiu.

    --
    Marcin