  • Data: 2005-11-30 13:11:56
    Temat: Re: Ilość osób na zdjęciu a prawo do publikacji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns971E8FB2A7A72goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > Paweł Kośmicki <m i m i @ p a c y n k i . p l> naskrobał/a w

    > Trzech to już tłum,

    sraty taty

    tłum m IV, D. -u, Ms. ~mie; lm M. -y
    1. <bardzo duża liczba ludzi zgromadzonych w jakimś miejscu, rzesza, ciżba;
    zwykle w lm: wielka liczba, mnóstwo>
    Zbity tłum.
    Nieprzebrane tłumy.
    Tłum, tłumy wczasowiczów, przechodniów.
    Przepychać się przez tłum.
    Zniknąć w tłumie.
    Wmieszać się w tłum.
    Zmieszać się z tłumem.
    Tłumy wylegają na ulice.
    Tłum się kłębi, faluje, napiera, rośnie.
    Tłum się zebrał na peronie.