  • 11. Data: 2004-10-20 09:20:26
    Temat: Re: Ile sie teraz czeka na wyrok zaoczny w sprawie cywilnej w SR w Szczecinie?
    Od: "Marek" <p...@i...wytnijto.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein"

    Bosze 7 miesiecy, co to za sąd, chyba w totalnej zapaści. W sprawach
    cywilnych akceptowalny przez ministerstwo wskaźnik to 3 miesiące. W sądzie w
    którym miałem przyjemność odbywać praktyki wynosił 2,4 miesiące. Za siódemkę
    przewodniczący byłby na dywaniku u prezesa tłumacząc co się dzieje i
    dlaczego nie daje sobie rady.

    Pzdr.

    Marek

  • 12. Data: 2004-10-20 09:34:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
    > Bosze 7 miesiecy, co to za sąd, chyba w totalnej zapaści. W sprawach
    > cywilnych akceptowalny przez ministerstwo wskaźnik to 3 miesiące.

    Jeśli to średnia, to nawet nie wyobrażasz sobie sądu w zapaści ;)

    KG

  • 13. Data: 2004-10-20 10:10:19
    Od: "Marek" <p...@i...wytnijto.pl>

    Użytkownik "kam"

    > Jeśli to średnia, to nawet nie wyobrażasz sobie sądu w zapaści ;)

    Ciekawe jakie są i gdzie rekordowe wskaźniki ?

    Marek

  • 14. Data: 2004-10-20 10:20:07
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
    > Ciekawe jakie są i gdzie rekordowe wskaźniki ?

    Wskazanie gdzie pewnie trudne nie będzie...
    Na stronach MS jest statystyka, trzeba by poszukać. Albo spytać się

    KG