  • 1. Data: 2004-10-19 18:24:06
    Temat: Ile sie teraz czeka na wyrok zaoczny w sprawie cywilnej w SR w Szczecinie?
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Ile sie teraz czeka na wyrok zaoczny w sprawie cywilnej w Sadzie Rejonowym w
    Szczecinie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-10-19 18:34:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafał M wrote:
    > Ile sie teraz czeka na wyrok zaoczny w sprawie cywilnej w Sadzie Rejonowym w
    > Szczecinie?

    Nie wiem, ale dla uściślenia - chodzi o wyrok zaoczny czy o nakaz zapłaty?

    KG

  • 3. Data: 2004-10-19 18:52:11
    Od: "Wert" <w...@W...net.pl>

    Średnio w Polsce na taki wyrok czeka się ok. 7 miesięcy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-19 18:53:06
    Od: "Wert" <w...@W...net.pl>

  • 5. Data: 2004-10-19 18:57:11
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > Nie wiem, ale dla uściślenia - chodzi o wyrok zaoczny czy o nakaz zapłaty?

    wyrok zaoczny. Do nakazu zaplaty (art.485 kpc) sprawa sie raczej nie nadaje.
    Dluznik nie odpowiada na doreczone wezwania do zaplaty.
    Co do sprawy: Firma oddala mi nalezne pieniadze z opoznieniem, chce odsetek
    za ten okres opoznienia.
    Chce poprostu zrobic to bez rozprawy (jesli sie oczywiscie da)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2004-10-19 19:33:55
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wert" <w...@W...net.pl> napisał w wiadomości
    > Średnio w Polsce na taki wyrok czeka się ok. 7 miesięcy.

    Az tyle? Rany, myslalem ze po to jest uproszczona procedura zeby to trwala
    max 2-3 tygodnie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2004-10-19 19:50:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafał M wrote:

    > wyrok zaoczny. Do nakazu zaplaty (art.485 kpc) sprawa sie raczej nie nadaje.

    jeszcze jest postępowanie upominawcze, a tam wszytko się nadaje ;)

> [...]
    > za ten okres opoznienia.
    > Chce poprostu zrobic to bez rozprawy (jesli sie oczywiscie da)

    wyrok zaoczny wydaje się po przeprowadzeniu rozprawy

    KG

  • 8. Data: 2004-10-19 19:54:12
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > jeszcze jest postępowanie upominawcze, a tam wszytko się nadaje ;)
    > wyrok zaoczny wydaje się po przeprowadzeniu rozprawy

    Jak myslisz, taka sprawe (o odsetki) najlepiej w jakim trybie puscic?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2004-10-19 20:23:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafał M wrote:
    > Jak myslisz, taka sprawe (o odsetki) najlepiej w jakim trybie puscic?

    napisz pozew
    jeśli roszczenie nadaje się do wydania nakzu zapłaty w postepowaniu
    upominawczym, to sąd zrobi to z urzędu; w zasadzie każde roszczenie
    pieniężne nadaje się
    a potem to zależy od tego czy będzie sprzeciw czy nie

    KG

  • 10. Data: 2004-10-20 07:50:44
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 21:33:55 +0200, Rafał M
> [...]

    > Użytkownik "Wert" <w...@W...net.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Az tyle? Rany, myslalem ze po to jest uproszczona procedura zeby to

    ROTFL!

    HAHAHAHAHA!
    2-3 tygodnie to trwa doręczanie pism sadowych
    A "bardzo szybko" w sądownictwie oznacza "mniej niż 3 miesiące"

    --
    Falkenstein