eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle gwarancji po naprawie? › Re: Ile gwarancji po naprawie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tp
    i.pl!not-for-mail
    From: "D." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile gwarancji po naprawie?
    Date: Tue, 25 Feb 2003 20:57:35 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <b3ghp4$135$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b38k7t$76h$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <b3d9h7$51e$1@nemesis.news.tpi.pl> <b3ffco$aad$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <p...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: pd229.elk.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046202981 1125 217.96.136.229 (25 Feb 2003 19:56:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Feb 2003 19:56:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:124794
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:p8vri-ooa.ln1@ziutka.router...
    > In article <b3ffco$aad$1@atlantis.news.tpi.pl>, D. wrote:
    > > W serwisie pan powiedział, że jeszcz nie ma odpowiedzi z centrali i
    trzeba
    > > czekać...? Na argument o terminie 14 dni na naprawę powiedział, że
    przepisy
    > > się zmieniły i teraz po 14 dniach klient może przyjść i dowiedzieć się
    co
    >
    > bylo poprosic o podstawe prawna
    >
    > > słychać w sprawie. A słychać tyle, że mam przyjść i dowiedzieć się za
    > > tydzień :-)
    > > To jaki jest teraz termin naprawy ? 21 dni, a może 28 ???
    > > Czy mam iść do jakiegoś Rzecznika Praw Konsumenta ze skargą?
    >
    > A oddales ten dysk na podstawie gwarancji, tak? No to byc moze cie maja.
    > Tj obowiazuja cie terminy ktore masz w karcie gwarancyjnej.
    >
    > --
    > Marcin

    Niestety, karta gwarancyjna ogranicza się w tym przypadku do stickera na
    dysku i faktury zakupu...
    Czyli w tym momencie obowiązuje obie strony Kodeks Cywilny, tak?
    A w kodeksie ile jest dni na naprawę?..., chyba 14.

    Pozdr.
    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1