    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 6 May 2021 09:51:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
    From: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Tak czy inaczej - kto mialby lekarzom placic i na jakiej zasadzie ?
    > Nie wiem czy to tak bylo, ale nie rozumialem po co tych 16 Kas.
    > Fakt, ze NFZ to 16 oddzialow wojewodzkich i jeszcze centrala :-)
    >
    > Dla obywatela chyba jednak lepiej, ze idzie do dowolnego lekarza,
    > a nie przed urlopem biegnie do Chorej Kasy po promese na leczenie w
    > innym wojewodztwie.
    > No - fakt, ze jest przypisany do jednego lekarza rodzinnego, lub
    > przychodni..

    Tam bardziej chodzi o zmiany. Tzn. wypierdalamy poprzedników
    z siodła i sami podłączamy się do dojarki.

    Pytanie co szary ludek ma z tych zmian i co one dały?
    Po mojemu opieka się poprawiła jeśli chodzi o górną półkę,
    pogorszyła się natomiast półka dolna podstawowa.

    Za to wadzaa może się ekscytować w tvp zebranym 1 czy 10 milionami
    na jakąś operację w usiech.